Menu

Arbuzowe lato według Somersby

Marka Somersby ponownie zaprasza do świata, w którym nie można się nudzić. Tym razem zachęca do sprawiania sobie małych przyjemności z wyjątkowym wariantem smakowym – Somersby Watermelon

Nowe Somersby Watermelon to aromatyczny napój piwny  z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami. Marka tym razem sięgnęła po orzeźwiający smak arbuza, który pozwoli konsumentom cieszyć się latem cały rok. Nowe Somersby to pierwsza taka propozycja smakowa na polskim rynku piwnym.

 - Cały czas konsumenci chętnie sięgają po specjalności i piwa smakowe. Około 70 proc. z nich oczekuje pojawienia się nowych wariantów na sezon – mówi Patrycja Skierska, Junior Brand Manager Somersby. Mamy nadzieję, że Somersby Watermelon przypadnie do gustu każdemu, kto go spróbuje.

Premierę nowego wariantu wspiera wielokanałowa kampania reklamowa. Konsumenci poznali już nową odsłonę komunikacji  w Internecie, która zachęca, by „podkręcać codzienność” z Somersby. Za działania w Internecie odpowiada agencja Kamikaze, a zakup mediów powierzono Initiative. Zaplanowane są także: spot tv, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

Somersby Watermelon trafi na półki w połowie marca. Dostępny będzie w butelce 0,4 l oraz puszcze 0,5 l. w rekomendowanej cenie 4,69 zł. 

Somersby Watermelon to czwarty w portfolio marki wariant smakowy po Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Elderflower Lime. Zyskały one duże uznanie konsumentów, a także ekspertów piwnych. Marka zdobyła m.in. nagrodę Superbrands 2017 oraz tytuł Ulubionej Marki Polaków w konkursie konsumenckim magazynu Wiadomości Handlowe w 2017 r.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl