Menu
SAIL22_KeyImage_BOAT.jpg

SAIL'22

Strategia Grupy Carlsberg

W marcu 2016 roku Grupa Carlsberg ogłosiła nową strategię biznesową - SAIL’22, która jasno precyzuje nasze ambicje, strategiczne priorytety oraz obszary, na których będziemy skupiać się przez najbliższe lata.  

Naszą ambicją jest bycie najskuteczniejszą, najbardziej profesjonalną i najatrakcyjniejszą firmą piwną.

Na SAIL’22 składają się z trzy główne filary: nasze DLACZEGO (misja, która nas jednoczy), nasze CO (jasne ambicje) oraz nasze JAK (nasze strategiczne priorytety).

Niektórzy musieli długo szukać, by znaleźć swoją misję. Dla nas zawsze była ona jasna. Dążymy do doskonałości każdego dnia. Dokładamy starań, aby warzyć jeszcze lepsze piwa, które towarzyszą konsumentom w radosnych momentach życia, zbliżając ich do siebie. Nie dążymy tylko do osiągania krótkoterminowego zysku, gdy mamy możliwość kształtowania lepszego jutra dla nas wszystkich.  

WARZYMY DLA LEPSZEGO DZIŚ I JUTRA

Aby obrać właściwy kurs, musimy wiedzieć, dokąd zmierzamy. Nasze ambicje są jasne. Dążymy do bycia najskuteczniejszą, najbardziej profesjonalną i najbardziej atrakcyjną firmą piwną na naszym rynku. "Najskuteczniejsza" oznacza, że na rynkach, na których działamy przewyższamy dynamikę naszych konkurentów w przychodach, marży oraz udziałach rynkowych. „Najbardziej profesjonalna”, czyli posiadająca status  preferowanego partnera naszych klientów, co badamy w ramach Badania Zadowolenia naszych Klientów (Customer Satisfaction Survey). „Najatrakcyjniejsza”, czyli generująca wzrost wartości dla udziałowców, pracowników i społeczeństwa.

Aby osiągnąć zamierzony cel, wyznaczyliśmy w naszej strategii cztery priorytety:

1. Wzmocnić pozycje #1 i #2 – koncentrować się na tych rynkach i markach, które zapewniają nam najwyższe pozycje rynkowe i tam inwestować

2. Skoncentrować się na wzroście - postawić na rozwój tych kategorii, regionów i miast, które dadzą nam największe możliwości wzrostu

3. Zapewnić najwyższą jakość działania – rozwinąć umiejętności, które pozwolą nam zaspokajać potrzeby naszych klientów i konsumentów, i zdobywać przewagę konkurencyjną.

4. Stworzyć kulturę zwycięstwa – zachęcać pracowników do zaangażowania, współpracy zespołowej i zwyciężania, bo to pozwoli nam wygrywać na rynku