Menu

Zanurz się w bogactwie natury!” - marka Kasztelan rusza z nową kampanią reklamową 

Nowa kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych, czyli Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz.

Kluczowym przekazem kampanii jest podkreślenie, że piwo Kasztelan jest blisko natury i czerpie z jej zasobów ponieważ powstaje z naturalnych składników. Ponadto nowy spot zwraca uwagę na wiele okazji, w których delektując się wyśmienitym piwem można wspaniale spędzać czas, ciesząc się towarzystwem najbliższych.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Zanurz się w bogactwie natury!” spot pokazuje sielską atmosferę letniego dnia i konsumentów cieszących się naturą – spędzających czas wśród sielskich krajobrazów lub delektujących się nią w piwnym kuflu. W spocie widzimy dojrzałe, falujące łany pszenicy i jęczmienia, dorodne pole chmielu oraz strumień z krystalicznie czystą wodą.

- W spocie nawiązujemy do natury, aby pokazać konsumentom, że piwo Kasztelan jest mocno z nią związane. Kasztelan nie musi jej poprawiać, lecz tylko wykorzystuje bogactwo naturalnych składników i pozwala konsumentom cieszyć się nimi. Tym razem oprócz znanego już z wcześniejszych spotów piwowara - do zabawy dołączyli młodzi ludzie. Wykorzystaliśmy również efekt zabawnej iluzji – podkreśliła Olga Kozerska, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

Spot będzie można obejrzeć od 25 lipca 2016 roku w telewizji TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych tych stacji.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją zajął się Dom Produkcyjny highnoon.pl / Błażej Baar, a reżyserem spotu jest Dariusz Zatorski. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl