Menu

Carlsberg Supply Company Polska S.A.

ul. Krakowiaków 34
02-255 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie 
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
numer KRS: 0000035347 
kapitał akcyjny: 28.720.701,00 PLN (w pełni opłacony)

NIP: 869-000-30-54, 
Regon: 005703108, 
BDO: 000017220

market-bg.png

Zarząd Carlsberg Supply Company Polska S.A.

Michał Jankowski - wiceprezes ds. zintegrowanego łańcucha dostaw w Carlsberg Polska, prezes zarządu

 

Od 2007 roku związany z Carlsberg Polska. Swoją pracę rozpoczął w Browarze Okocim w ramach programu stażowego. Następnie doświadczenie budował uczestnicząc i prowadząc projekty z zakresu Lean Management we wszystkich trzech browarach należących do Carlsberg Polska (Bosman, Kasztelan, Okocim). Od 2016 roku koordynował rozwój agendy Lean w Polsce, Niemczech oraz Krajach Bałtyckich. W latach 2020 - 2025 pełnił rolę Dyrektora Browaru Kasztelan.

Michał Jankowski jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz Państwowej Akademii Nauk w Warszawie, w ramach której ukończył studia Executive MBA. Jego pasją jest rodzina, z którą uwielbia podróżować, wędkarstwo oraz squash.

Marek Kawczyński – dyrektor ds. łańcucha dostaw dla klienta, członek zarządu

Marek Kawczynski to lider z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie zakupów oraz w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Jego kariera w Grupie Carlsberg dowodzi jego umiejętnościom przywódczym i strategicznej wizji.

Do Carlsberg Polska dołączył w 2003 roku. Początkowo rozwijał się w obszarze zakupów, by w 2011 objąć rolę Dyrektora Zakupów w Carlsberg Polska. W 2014 objął funkcję Dyrektora Zakupów w Carlsberg Shared Services należącego do Grupy Carlsberg, gdzie m.in. stworzył zespół odpowiedzialny za przygotowywanie kontraktów dla grupowych struktur zakupowych i nadzorował efektywne wykorzystanie narzędzi wspierających negocjacje. Od 2017 roku jako lider łańcucha dostaw w Carlsberg Polska, zarządza rozproszonym zespołem i odpowiada za obszar planowania popytu, planowania produkcji, wspiera współpracę logistyczną z klientami i kieruje centralnym procesem S&OP (Sales and Operations Planning).

Marek Kawczyński jest absolwentem Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Koźmińskiego, gdzie ukończył studia Executive MBA.