Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia.
Marka Harnaś jako pierwsza, 13 lat temu, wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj”. Aby wygrać w loterii, wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem lub kluczykiem hasła „Harnaś 2020” lub „Harnaś 4-pak 2020”.
Rok 2019 był dla marki Harnaś wyjątkowy. Zmieniliśmy opakowania, wprowadziliśmy po raz pierwszy w naszej historii fabularnego bohatera marki, który zastąpił animowany format reklam i udoskonaliliśmy nasze piwo. Zmiany te przypadły do gustu naszym konsumentom, a także pozwoliły zaprosić do świata marki nowych smakoszy piwa. – mówi Patrycja Skierska, menedżer marki Harnaś. - Obraliśmy właściwy kierunek zmian, jednocześnie pozostawiając podkapslową loterię w kalendarzu Harnasia.
Promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. W połowie grudnia w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a w ostatnich tygodniach stycznia dedykowane dla promocji materiały POSM. Promocję wspiera również kampania TV oraz działania w Internecie.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)