Ruszyła kampania w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki.
Reklama -10-sekundowy spot - przygotowana została przez agencję kreatywną Grey. Emitowana będzie w stacjach Polsat, TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Promocję nowego wariantu Somersby wspierają także działania w Internecie i w mediach społecznościowych prowadzone przez agencję Kamikaze.
Spot obejrzeć można na kanale YouTube marki Somersby
https://www.youtube.com/watch?v=J3ZC7rRhfeA
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)