Menu

Somersby Sparkling Rosé – lato w kolorze różu

W portfelu marki Somersby pojawił się nowy wariant – delikatny i orzeźwiający Somersby Sparkling Rosé.

Somersby Sparkling Rosé, inspirowany różowym winem, ma delikatny kolor i smak. Orzeźwiający charakter nadają mu też bąbelki, czyniąc z niego idealny napój na specjalne okazje i na codzienne chwile. Wyśmienicie smakuje mocno schłodzony, serwowany w kieliszku, zawiera 4,5% alkoholu.

Somersby Sparkling Rosé jest idealny dla osób, które cieszą się życiem, nieustannie poszukują nowości, dla ludzi pełnych energii i optymizmu, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń.

Marka Somersby cieszy się od kilku lat dużym zainteresowaniem konsumentów. Co roku nowości przyjmowane są bardzo pozytywnie, co w 2019 roku przełożyło się na jej bardzo dynamiczny wzrost. W 2019 roku sprzedaż marki zwiększyła się wolumenowo o 34%.

Z kolei kategoria piw smakowych, zarówno alkoholowych i bezalkoholowych wariantów, odnotowała w Polsce w roku poprzednim w porównaniu do 2018 wzrost wolumenowo o ponad 19%* – podsumowuje Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager.

Nowy wariant Somersby pojawi się na rynku na początku marca i dostępny będzie w szklanych butelkach bezzwrotnych o poj. 0,4l oraz puszkach o poj. 0,5l.

Wprowadzeniu na rynek nowego wariantu będzie towarzyszyć kampania reklamowa w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative, a działania w Internecie i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Kamikaze.

W ofercie marki znajdują się jeszcze warianty: Somersby Mango&Lime, Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Watermelon, a także wariant bezalkoholowy Somersby Pear 0,0%.

 

*Obliczenia własne Carlsberg Polska

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]