Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada. Somersby zaprasza do swojego pełnego optymizmu ogrodu, w którym pojawiła się egzotyczna palma. Nowe, unikalne połączenie kokosa i ananasa eksploduje orzeźwiającą lekkością, przywodząc na myśl ciepłe dni, spędzone w gronie przyjaciół.
Somersby Piña Colada ma wyjątkowo orzeźwiający smak, a najlepiej smakuje podany z kostkami lodu.
Spot jest emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. 15-sekundową reklamę wyreżyserował Michał Sabliński i wyprodukował OTO Film. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.
Równocześnie dla Somersby Piña Colada prowadzone są kampanie VOD i banerowa w internecie, budujące świadomość nowego wariantu marki.
Spot można obejrzeć na kanale You Tube marki Somersby pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=x5m5EriAsZY
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)