Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera. W marcu na półkach sklepowych pojawi się Okocim Radler Arbuz z melonem. To kolejny klasyczny radler z Browaru Okocim na bazie piwa Jasnego Okocimskiego i owocowej lemoniady.
Soczyste arbuzy i melony kojarzą się z upalnym latem, wyśmienitym, orzeźwiającym smakiem. Dlatego w nowym radlerze wykorzystano to połączenie. Piwo powstało na bazie okocimskiego lagera uwarzonego z trzech składników - wody, słodu i chmielu. Piwną goryczkę równoważy owocowy smak arbuza z nutą melona, które razem tworzą aromatyczny napój o unikalnym, ciekawym smaku.
- Segment piw smakowych stanowi wartościowo około 8,5 proc. rynku piwa. Piwa te cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów, szczególnie w sezonie letnim, a wyrazem uznania dla ich jakości i smaku są corocznie przyznawane medale na konsumenckim konkursie Chmielaki Krasnostawskie – mówi Agnieszka Podgórska, Okocim Brand Manager.
Okocim Radler Arbuz z melonem ma zawartość alkoholu 2%, jest dostępny w butelkach zwrotnych o poj. 0,5l oraz w puszkach 0,5l. Nowy wariant dołączy do Okocim Radler Grejpfrut z limonką 2%, Okocim Radler Limonka 2% i Okocim Radler Malina z borówką amerykańską 2%.
Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POSM w sklepach, za kampanię internetową i displayową dla Okocim Radler arbuz z melonem prowadzić będzie agencja Upside. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)