2 września rusza jesienna odsłona konkursu „Przymierz się do nagród” organizowanego przez markę Somersby we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Konsumenci mogą wygrać ubrania z unikalnej kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.
Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby - wystarczy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie https://www.somersby.pl/ oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.
Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki. Wszystko, oczywiście, inspirowane smakami Somersby – mówi Agata Jaworska, marketing manager w Carlsberg Polska. - Mamy nadzieję, że te kolorowe ubrania w owocowe wzory wniosą dużo pozytywnej energii i sprawią, że jesienne dni będą pełne słońca, tak jak Somersby.
Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime - powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.
Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.
Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)