Marka Somersby rozpoczęła nową kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé. Spoty pokazują niezwykły świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii płynącej ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym piwie Somersby.
Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé.
Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. - mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager – Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile.
Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem. Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie.
Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.
Spot obejrzeć można także pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=e5V3ld7gWyk
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)