Carlsberg Polska z dumą prezentuje tegoroczną nowość – Somersby Pink Grapefruit Light 4%. Nowy wariant zachwyca nie tylko orzeźwiającym smakiem różowego grapefruita, ale również delikatną słodyczą i niską zawartością kalorii. Somersby Pink Grapefruit Light idealnie wpisuje się w owocowy i wielobarwny świat marki.
Lekki smak soczystego różowego grapefruita
Somersby Pink Grapefruit Light to pierwszy cytrusowy smak w portfelu marki, idealna propozycja dla osób poszukujących orzeźwienia z mniejszą ilością cukru i mniejszą ilością kalorii.
„Somersby Pink Grapefruit Light będzie świetnym wyborem dla poszukiwaczy lekkiego, niezbyt słodkiego smaku. Obserwując mega trendy widzimy, że konsumenci poszukują napojów z mniejszą ilością cukru i na te potrzeby odpowiadamy tegoroczną nowością” – mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, Senior Brand Manager.
Marka Somersby znana jest z wyśmienitych innowacji. W 2023 roku wariant Somersby Cherry & Apple zdobył 1. miejsce podczas konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023”, a wariant Blackcurrant & Lime 0,0% uzyskał w tym samym konkursie wyróżnienie. Zaufanie konsumentów, najwyższa świadomość marki w kategorii piw smakowych oraz status najczęściej wybieranej marki, to rezultat naszej pasji do tworzenia unikalnych doznań smakowych.
Nowość dostępna jest zarówno w szklanej butelce jak i w puszce, a marka zaplanowała komunikację nowości 360.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)