Marka Somersby przygotowała na majówkę kolejną w tym roku nowość. Tym razem jest to propozycja dla wielbicieli owocowych smaków bez procentów. Na rynek wchodzi Somersby Pear 0,0% - pierwszy wariant bezalkoholowy w ofercie Somersby.
Marka postanowiła poszerzyć swoją ofertę o propozycję dla tych, którzy poszukują letnich smaków bez alkoholu. Wprowadza właśnie na rynek swoje pierwsze bezalkoholowe piwo o letnim, orzeźwiającym smaku gruszki - Somersby Pear 0,0%.
- Segment piw smakowych rośnie, a ubiegły rok upłynął pod znakiem znaczącego wzrostu piw bezalkoholowych – w 2018 o 79,8% wartościowo w porównaniu do 2017 roku. To był dla nas sygnał, aby zapewnić możliwość wyboru konsumentom, którzy chętnie sięgają po Somersby. – mówi Agata Jaworska, marketing manager. - Jesteśmy przekonani, że nasza nowa bezalkoholowa propozycja spełni ich oczekiwania. Smak gruszkowy był długo wyczekiwany przez konsumentów marki.
Somersby Pear 0,0% trafi na rynek na początku maja. Dostępne będzie w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Opakowania z niebieską krawatką i niebieskimi elementami na etykiecie będzie można łatwo dostrzec w Strefie Orzeźwienia w sklepach. Wprowadzeniu na rynek Somersby Pear 0,0% towarzyszyć będą także działania promocyjne - materiały POSM, a także działania w digitalu i mediach społecznościowych.
Gruszkowy bezalkoholowy wariant dołącza do alkoholowej oferty marki: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime, Somersby Watermelon oraz tegorocznej nowości Somersby Mango & Lime.
Marka Somersby przez lata zdobyła stabilną pozycję na rynku. Ubiegły sezon przyniósł jej wzrost udziału wartościowo w rynku o 0,6 punktu procentowego. Dobre wyniki Somersby zawdzięcza m.in. nietypowym połączeniom smakowym, które co roku zyskują duże uznanie konsumentów. Ubiegłoroczna nowość o smaku arbuza okazała się hitem lata.