Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt. Wyjątkowa butelka, modny design i odważna nazwa – Garage Kamikaze, wpisują się w najnowsze trendy, popularne wśród pełnoletnich, młodych konsumentów.
Garage Kamikaze to napój piwny o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o unikalnym smaku likieru Blue Curacao z limonką, mniej słodkim, a wyczuwalnie kwaskowatym smaku. Taki smak doskonale orzeźwi w upalne dni i sprawdzi się podczas domówek oraz imprez na świeżym powietrzu. Garage Kamikaze zamknięty jest w oryginalnej butelce z wygodną zawleczką typu pull-off. Ma także wyjątkowy, niebieski kolor.
Garage to młoda, wyjątkowa marka na polskim rynku. Rośnie popularność piw smakowych i pojawia się miejsce na oryginalne propozycje. Garage od początku był jedyny w swoim rodzaju i już widzimy, że konsumenci to bardzo doceniają – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.
Garage Kamikaze należy do segmentu piw smakowych, których wartościowy udział w kategorii piwnej wyniósł w 2020 roku 8,5 proc. i segment ten rośnie w trendzie długoterminowym.
Nowy wariant piwa Garage jest dostępny w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l i w specjalnie zaprojektowanym kartonie po 20 sztuk. Garage Kamikaze to drugi wariant marki, obok Garage Hard Lemon – napoju piwnego, który zdobył już duże uznanie wśród konsumentów.
Rekomendowana cena butelki to 4,89 zł. Można go znaleźć w standardowych lodówkach z piwem oraz lodówkach Strefy Orzeźwienia obok innych piw z oferty Carlsberg Polska. Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POS w sklepach, działania w mediach społecznościowych i liczne działania trade marketingowe.