Marki należące do Carlsberg Polska zdobyły aż cztery prestiżowe nagrody w tegorocznej edycji „Złote Innowacje FMCG & Retail 2024” – największym konkursie konsumenckim na polskim rynku.
Konkurs wyróżnia najbardziej innowacyjne produkty i rozwiązania, które nie tylko rewolucjonizują rynek spożywczy, ale także realnie wpływają na zachowania konsumentów poprzez swoją innowacyjność i odpowiadanie ich na potrzeby.
Wśród wyróżnionych produktów znalazły się:
· Okocim 4,5% Cytrusowa Lemoniada – nagrodzony złotem w kategorii „Piwo”
za wyjątkowy smak
· Garage Euphoriq 0,0% – zdobywca złota w kategorii „Napoje alkoholowe 0%”
za najlepsze dostosowanie do potrzeb konsumentów
· Garage Oranhe Sprtiz 4,5% – nagrodzony w kategorii „Piwo” (alkoholowe
i bezalkoholowe) za odpowiedź na potrzeby konsumentów
· Somersby Light Pink Grapefruit – wyróżniony w kategorii „Alkohole” za skład
Nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” są potwierdzeniem, że skutecznie odpowiadamy na zmieniające się potrzeby rynku i stale podnosimy standardy w branży. Wyróżnienie jest efektem zaangażowania wielu naszych zespołów – od rozwoju produktów, ekipy browarów, przez marketing, finanse, sprzedaż, aż po badania – powiedział Stanisław Dzieduszycki, menadżer ds. innowacji, badań rynkowych i strategii w Carlsberg Polska.
Przyznanie naszym markom aż czterech nagród dowodzi, że innowacyjne podejście oraz elastyczność w dostosowywaniu się do oczekiwań konsumentów przynoszą realne korzyści i umacniają naszą pozycję na rynku - dodała Marcela Mazurek, menedżer ds. rozwoju nowych produktów w Carlsberg Polska.