Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest świetnym, naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów telewizyjnych, których emisja trwa od 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.
„Racz Waść Wpaść” to hasło dobrze znane z dotychczasowych kampanii reklamowych marki Kasztelan. Teraz Kasztelan – bohater marki, zaprasza, by w jego towarzystwie wpaść na grilla. Działania promocyjne ruszyły z końcem kwietnia, wpisując się w nadchodzący okres grillowy, którego symbolicznym początkiem jest majowy długi weekend.
– Grillowanie bywa uznawane niemal za polski sport narodowy, który naturalnie jest również bardzo socjalną, a także często piwną, okazją. Towarzyszy jej dużo pozytywnych emocji, ale też swobody i humoru – i to właśnie postanowiliśmy oddać w serii nowych, kasztelańskich spotów. Świat Kasztelana łączy tradycję z nowoczesnością, dzięki czemu jest w nim miejsce na dystans i zabawę słowem. Mamy nadzieję, że Kasztelan będzie mógł towarzyszyć naszym konsumentom podczas całego sezonu grillowego – mówi Barbara Rozbicka-Śledź, Junior Brand Manager marki Kasztelan.
Na kampanię telewizyjną złoży się seria 10-sekundowych spotów pod hasłem „Na grilla! Racz waść wpaść”. Nie zabraknie dobrego humoru oraz radosnej atmosfery, która towarzyszy i światu Kasztelana i wiosennemu grillowaniu.
Za koncept kreatywny kampanii telewizyjnej marki Kasztelan odpowiada agencja Brainbox, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)