Marka Okocim wprowadza na rynek nowe warianty radlerów bezalkoholowych. Dwie nowości – Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0% są dostępne w sklepach od marca br.
Obie nowości poszerzają portfolio piw 0,0% z Browaru Okocim. Segment piw bezalkoholowych od 2019 r. rośnie dynamicznie i szacuje się, że w ub. roku zanotował ok. 56-procentowy wzrost wolumenu sprzedaży w stosunku do 2018 r., wartościowo 0 58 proc., a jego udział w rynku piw to wartościowo 4,7 proc.
Okocim Biały Radler 0,0% Cytryna – „Białe Orzeźwienie” z dodatkiem pszenicy – to propozycja dla tych, którzy lubią cytrusowe aromaty. Piwo ma lekko kwaśny i jednocześnie słodki smak. Jest wyjątkowo orzeźwiające, a dodatek pszenicy sprawia, że polubią go zwolennicy lekkich piw pszenicznych.
Z kolei Okocim Ciemny Radler 0,0% Wiśnia – „Ciemny Charakter” – powstał na bazie ciemnego piwa, ma głęboką barwę i wyjątkowy aromat wzbogacony kojarzącym się z latem smakiem wiśni. Spodoba się miłośnikom bardziej wyrazistych piw z charakterem.
Opakowania nowych wariantów podkreślają owocowość produktu, a etykiety 0,0% wykorzystują kolorystykę kodu piw bezalkoholowych, czyli kolor niebieski. Oba radlery są dostępne w butelkach zwrotnych o poj. 0,5l oraz w puszkach 0,5l. Znaleźć je będzie można m.in. w lodówkach i standach Strefy Orzeźwienia oferującej różne warianty piw bezalkoholowych i smakowych z oferty Carlsberg Polska.
Obie nowości dołączą do obecnych już w ofercie marki wariantów 0,0% czyli Radlera Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% i Radlera Jabłko z czereśnią 0,0%.
Wprowadzenie nowych wariantów okocimskich radlerów 0,0% będzie wspierać kampania internetowa i displayowa prowadzona przez agencję Upside. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)