Menu

Somersby Mango & Lime w nowym spocie TV

Marka Somersby w ramach platformy komunikacyjnej „Isn’t that wonderful” rozpoczeła kampanię telewizyjną nowego wariantu o smaku mango i limonki.

Somersby w nowym spocie zaprasza do swojego zielonego pełnego niespodzianek ogrodu. Bohaterowie reklamy odkrywają smak lata, jaki daje nowy wariant Somersby Mango & Lime. Połączenie soczystego mango i orzeźwiającej limonki to doskonałe rozwiązanie na upalne letnie dni i ciepłe wieczory.

Somersby Mango & Lime trafiło na rynek na początku marca. To odpowiedź marki na aktualne trendy konsumenckie poszukiwania nowości, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń. W ofercie marki oprócz tegorocznej nowości znajdują się cztery popularne warianty: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime oraz hit ubiegłorocznego lata - Somersby Watermelon.

Segment piw smakowych i beer mixów odnotował w 2018 r. wzrost o ponad  30 proc. wartościowo w porównaniu do 2017 roku, z udziałem w rynku piwa w sezonie na poziomie 7,4 proc. Marka Somersby w 2018 roku zwiększyła również o 0,6 punktu procentowego swój udział w rynku piwa.

Nowa reklama ruszała 1 kwietnia i emitowana będzie w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za jej kreację i produkcję odpowiada agencja Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, zaś działania w Internecie prowadzi agencja Kamikaze.

Spot obejrzeć można pod linkiem: https://youtu.be/wCDe9sq8HSY

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]