Marka Somersby co roku zaskakuje konsumentów nowymi wariantami smakowymi. Już w marcu na półki sklepowe trafi Somersby o smaku mango z limonką.
Somersby Mango & Lime to letni smak soczystego mango przełamany orzeźwiającą limonką. Idealnie wpisuje się w aktualne trendy panujące wśród konsumentów, którzy nieustannie poszukują nowości, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń.
- Badania pokazują, że blisko 70 proc.[i] konsumentów lubi próbować nowych wariantów i smaków piwa. – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager marki Somersby. – Wierzymy, że nowa propozycja Somersby znajdzie swoich wielbicieli. Smak mango to jeden z największych trendów na rynku napojowym, a w połączeniu z limonką zapewnia prawdziwe letnie orzeźwienie.
Wejście na rynek nowego wariantu Somersby wspierać będą działania promocyjne – aktywacje digitalowe, reklama telewizyjna oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Somersby jest obecne na polskim rynku od 2012 r. i od wielu lat utrzymuje silną pozycję w segmencie piw smakowych. W ofercie oprócz nowego Somersby Mango & Lime znajdują się cztery warianty smakowe: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime oraz Somersby Watermelon. W 2018 roku marka odnotowała wzrost sprzedaży wartościowo o 46 proc. Zwiększyła również o 0,6 punktu procentowego swój udział w rynku piwa. Segment piw smakowych i beer mix odnotował wzrost wartościowo o 30 proc. w porównaniu do 2017 roku, z udziałem w kategorii piwa w sezonie na poziomie 7,4 proc. w 2018 roku.
Somersby Mango & Lime dostępne będzie w butelkach i puszkach o pojemności odpowiednio 0,4 i 0,5 l. w sugerowanej cenie detalicznej 4,79 zł.
[i] Źródło: MillwardBrown, Consumer Beat; fala 07-08 2015
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)