Menu

Przymierz się do nagród!

Somersby ubiera konsumentów razem z Aloha from Deer. Marka Somersby po raz pierwszy podjęła współpracę z marką modową. Od 1 lipca w konkursie pod hasłem „Przymierz się do nagród” konsumenci mogą wygrywać unikalną kolekcję modową inspirowaną smakami Somersby, stworzoną przy współpracy z Aloha From Deer.

Tego lata Somersby przygotowało dla konsumentów wyjątkowy konkurs. Każdy, kto w okresie od 1 lipca do końca października 2019 kupi Somersby w opakowaniu promocyjnym, ma szansę na niebanalne nagrody. We współpracy z modową marką Aloha from Deer powstały 4 serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Projekty ubrań to idealne połączenie owocowej, pozytywnej stylistyki Somersby oraz stylu Aloha from Deer – mówi Agata Jaworska, marketing manager. – Dla fanów obydwu marek przygotowaliśmy dwie kolekcje – letnią i jesienną. W ramach aktywacji trwającej aż 4 miesiące do wygrania jest 3200 nagród – unikalnych ubrań i plakatów od Somersby i Aloha oraz zniżki na ich zakup.

Każdy, kto kupi dowolny wariant Somersby w opakowaniu promocyjnym, może „przymierzyć się do nagród” na dwa sposoby. Można wziąć udział w konkursie o nagrody  rzeczowe, wchodząc na stronę Somersby.pl. i tam rejestrując kod  spod kapsla i zawleczki oraz odpowiadając na kreatywne pytanie konkursowe. W letniej edycji konkursu (od 1 lipca do 2 września) do wygrania są koszulki, bluzy, nerki i plakaty. Natomiast w jesiennej edycji (od 2 września do 31 października) – bluzy z kapturami i skarpetki. Można również wygrać 50% zniżki na zakup kolekcji Somersby na alohafromdeer.com., rejestrując kod także na stronie Somersby.pl oraz odpowiadając na pytanie konkursowe. Dobra odpowiedź jest nagradzana kodem na 50% zniżki.

Opakowania promocyjne są już w sklepach – kody spod kapsli i zawleczek można już rejestrować na stronie Somersby.pl, aby wziąć udział w konkursie. Promocja konsumencka ma silne wsparcie: poza komunikacją na opakowaniach wspierana jest działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative Media.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl