Marka Okocim nową reklamą chce dodać otuchy swoim konsumentom. Poprzez spot „Okocim. Będzie OK!” zachęca do pozytywnego myślenia i zapewnia, że wszystko wróci do normy.
Nowa reklama marki Okocim nawiązuje do radosnych momentów. Przywołuje pozytywne wspomnienia pełne dobrej energii i zapewnia, że takie chwile jeszcze wrócą. W ten sposób Okocim zachęca swoich konsumentów do optymistycznego patrzenia na świat na przekór panującej sytuacji związanej z epidemią.
Z danych instytutu Kantar wynika, że aż 74% badanych w obecnej sytuacji pragnie oglądać i słyszeć pozytywne komunikaty. Marka Okocim swoją nową komunikacją „OKOCIM. Będzie OK” odpowiada na te potrzeby konsumenckie. – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Okocim. - W tej trudnej sytuacji w jakiej jesteśmy chcemy jako marka wspierać konsumentów i obiecujemy, że wszystko wróci do normy i będzie dobrze.
Spot wyprodukowała agencja Upside. Emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Ponadto marka będzie obecna z kampanią na największych platformach VOD.
Reklama dostępna jest także na kanale You Tube marki pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=qDgML9JU_xM&feature=youtu.be
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)