Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.
Kampania telewizyjna „Racz Waść Wpaść” to część platformy komunikacyjnej, która powstała wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka w tym roku. Jej osią jest brand hero, Kasztelan, który odgrywa główną rolę także na nowych opakowaniach piwa Kasztelan.
Tegoroczna kampania podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki Kasztelan. – Postać Kasztelana natomiast łączy w sobie charakter współczesnych super bohaterów i elementy szlacheckie. Czyli tak, jak marka – tradycję i nowoczesność. Nagrody KTR 2020 są dowodem na to, że nasz Kasztelan raczył połączyć je perfekcyjnie.
Jury konkursu KTR 2020 przyznało kampanii trzy brązowe statuetki w kategoriach:
Nagrody za kampanię otrzymały marka Kasztelan, agencja Brainbox oraz dom produkcyjny Dynamo, które odpowiadają za realizację kampanii.
Konkurs Klubu Twórców Reklamy to jeden z największych konkursów kreatywności w Polsce. Organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie nie tylko najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych. Oceniane są one w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano kilkaset zgłoszeń i jak informują organizatorzy, liczba podmiotów zgłaszających wzrosła aż o 20 proc. Nadesłane kampanie oceniane były w 102 podkategoriach. Przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych.
Spoty nagrodzonej kampanii można obejrzeć m.in. w kanale You Tube: https://www.youtube.com/watch?v=FsJJa6PooTM&ab_channel=Kasztelan
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)