Marka Garage wypuściła nową, oryginalną reklamę swoich dwóch wariantów smakowych: Garage S** on the beach oraz Garage Strawberry Margarita. Spot przenosi bohaterów i widzów w kalejdoskopowo-imprezowy świat Garage.
Klubowa muzyka, imprezowy klimat i kalejdoskopowe animacje tworzą wyróżniający się spot marki. Kolejny rok z rzędu marka, dla swoich piw smakowych, przygotowała produkcję filmową, która przełamuje schemat tradycyjnych reklam piwnych. Najnowszy spot promujący dwa warianty: Garage S** on the beach i Garage Strawberry Margarita zabiera widzów w „inny wymiar piwa”.
– Dotychczasowy sukces marki Garage ma źródło w jej oryginalności i inności, począwszy od wyraźnego smaku, po kolor i charakterystyczne opakowanie. Nasza tegoroczna reklama również wyłamuje się z kanonów tradycyjnych spotów piwnych. Jest stworzona w nowoczesnym i imprezowym klimacie, z klubową muzyką w tle. Bohaterowie przenoszą nas do kalejdoskopowego świata dwóch wariantów smakowych Garage: S** on the beach oraz Strawberry Margarita. Jestem przekonany, że reklamy Garage nie można pomylić się z żadną inną – mówi Paweł Michalik, Brand Manager Garage w Carlsberg Polska.
Reklamę przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Jest emitowana w głównych ogólnopolskich i tematycznych kanałach TV.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)