Wyjątkowa butelka, neonowy kolor, modny design i zaskakujące połączenie smaków – to nowy Garage Dragon Fruit Mojito. Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt, który spodoba się młodym pełnoletnim konsumentom.
Garage Dragon Fruit Mojito to piwo o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o słodko-kwaśnym, bardzo orzeźwiającym smaku. Na półce na pewno wyróżni go oryginalny kształt butelki z zawleczką typu pull-off oraz neonowy, różowy kolor. Nowy wariant to połączenie słodko-kwaśnego smoczego owocu z miętowym orzeźwieniem popularnego Mojito.
- Nowy Garage sprawdzi się na letnich imprezach i zawsze wtedy, kiedy zatęsknimy za egzotycznymi wakacjami. Jest on już czwartym produktem w tej serii i patrząc na popularność pozostałych smaków mamy nadzieję, że również ten, ze smoczym pazurem, zyska swoich wiernych fanów – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.
Garage Dragon Fruit Mojito należy do segmentu piw smakowych, który stale rośnie, a jego wartościowy udział w kategorii piwnej wyniósł 9,2 proc. (dane za miesiące styczeń - maj 2021 r. wg Nielsena).
Nowy wariant piwa Garage w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l jest dostępny w sieci sklepów Żabka od 4 sierpnia 2021 r.
Pozostałe warianty Garage to: Garage Kamikaze i Garage Hard Lemon oraz Garage Strawberry Margarita.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)