Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube. W 12 komediowych odcinkach dwóch popularnych standup’erów będzie rywalizować o puchar Chmelowych Mistrzostw startując w wyjątkowych, sportowych konkurencjach.
Marka Žatecký, należąca do grupy Carlsberg Polska, wprowadza trochę uśmiechu w nowym programie na kanale You Tube - Chmelowe Mistrzostwa. Popularni standuperzy - Łukasz LOTEK Lodkowski i Piotr ZOLA Szulowski powalczą o puchar Chmelowych Mistrzostw zmagając się między innymi w takich konkurencjach sportowych jak: boks, gimnastyka artystyczna czy jeździectwo.
W ramach programu powstało 12 komediowych odcinków, w których nie zabraknie czeskiego humoru towarzyszącego marce Žatecký.
Cały program dostępny będzie na kanale marki, na platformie YouTube: https://www.youtube.com/c/chmelowemistrzostwa. Pierwszy odcinek został opublikowany w czwartek, 17.06. wieczorem – oto link: https://youtu.be/gLflB-bt5rQ
Emisje odcinków planowane są co czwartek, poczynając od 17 czerwca br.
Nowy program digitalowy jest częścią tegorocznej platformy komunikacyjnej marki Žatecký -„Chmelowe Mistrzostwa Świata”.
Za koncept kreatywny programu odpowiada agencja Reprise, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films London.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)