Menu

Akcja: kooperacja! Janusz Walczuk, ambasador marki Garage, zapowiada cykl letnich imprez

Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali mocnym wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem! Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper. Poznajcie Janusza Walczuka - ambasadora Garage. To inny wymiar… współpracy!

Wchodzę w inny wymiar współpracy z Garage. Przed nami koncerty i letnie imprezy!” - zapowiada Janusz Walczuk na swoim profilu na Instagramie. Dwudziestopięcioletni raper związany jest z czołową wytwórnią hip-hopową w Polsce, SMB Label, w której jest jednym z najmocniejszych „graczy”. Jego pozycję potwierdza występ na Gali Bestsellery Empiku 2023 i tłumy fanów gromadzących się na każdym koncercie. Janusz Walczuk występuje z czołówką polskiego rapu podczas największych wydarzeń hip-hopowych w kraju. Współpraca popularnego artysty z marką Garage jest długofalowa i jako ambasador marki będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez marki Garage - Garage’ówkach.

SO HARD feat. Garage odpala inny wymiar imprezy!

Garage’ówki to cykl 4 koncertów w największych polskich miastach: Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Już 27 maja w Katowicach odbędzie się pierwsza Garage’ówka, rozpoczynająca cykl najmocniejszych imprez w festiwalowym sezonie! Eventy organizowane przez Garage z kolektywem SO HARD będą zupełnie innym wymiarem dobrej zabawy. Ekipa SO HARD jest dobrze znana miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap w całej Polsce. Na koncertach gromadzi prawdziwe tłumy, a na scenie - największe gwiazdy z Polski, Europy i Ameryki.  Na Garage’ówki wpadnie cały skład: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Special Guest: król hip-hopowego podziemia – VIKE. Specjalne strefy Garage umilą czas tym, którzy szukają nowych wrażeń smakowych i lubią imprezować w gronie znajomych. 

Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia. Podjęcie wspólnych działań było zatem tylko kwestią czasu – mówi Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage.

Cykl Garage’ówek zamknie impreza w Warszawie, na której zagra Janusz Walczuk – ambasador marki. Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu  w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.

Kalendarz imprez:

SoHard feat. Garage vol.1: Katowice 27.05

SoHard feat. Garage vol.2: Poznań 17.06

SoHard feat. Garage vol.3: Wrocław 23.06

SoHard feat. Garage vol.4: Warszawa 05.08

„Garage’ówki” to dopiero początek – marka Garage obejmie patronat nad innymi imprezami organizowanymi przez So Hard, na których będzie się można napić doskonałych napojów piwnych Garage. Dobre imprezy nakręca Garage!

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]