Menu

4 nagrody dla Carlsberg Polska podczas gali „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”

Największy na polskim rynku konkurs konsumencki rozstrzygnięty. Carlsberg Polska otrzymał potrójne Złoto oraz wyróżnienie. Nagrody przyznano w kategorii smak oraz opakowanie, zaś wyróżnienie w kategorii „odpowiedź na potrzeby”. Kolegium Redakcyjne przyznało także specjalną Złotą Innowację dla Fibre Bottle.

Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” odbył się po raz piąty. Podczas Gali wyróżniono najbardziej nowatorskie produkty FMCG i koncepty oraz urządzenia branży Retail. Mimo silnej konkurencji Carlsberg Polska zdobył 4 nagrody, w tym jedną specjalną przyznawaną przez Kolegium Redakcyjne.

Pierwsze miejsce, Złotą Innowację w kategorii OPAKOWANIE, Napoje i alkohole otrzymał Carlsberg Snap Pack. Przełomowe rozwiązanie opakowaniowe, które zastępuje folię używaną do owijania wielopaków piwa Carlsberg. Zastosowanie Snap Packa redukuje zużycie folii, w przypadku 6-paka aż o 82% w porównaniu do standardowego multipaka owiniętego folią i tym samym zmniejsza emisję CO2. Pozostaje tylko niezbędna ilość folii tworząca rączkę, która umożliwia wygodne przenoszenie 6-paka w dowolne miejsce.

Drugą Złotą Innowację otrzymał Somersby Strawberry&Kiwi, czyli mix bardzo lubianej w Polsce słodkiej truskawki z lekkim, kwaśnym twistem kiwi. To smak jakiego do tej pory nie było na rynku piwa w Polsce.

Konsumenci wyróżnili także markę Harnaś LodoHerbata Brzoskwiniowa, orzeźwiające piwo o delikatnym smaku brzoskwiniowej herbaty mrożonej. – Harnaś LodoHerbata powstała jako rezultat licznych sugestii ze strony fanów marki, a także w odpowiedzi na zmiany rynku, na którym piwa smakowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że konsumenci wyróżnili naszą markę – mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska.

 

Szczegółowe wyniki konkursu można zobaczyć na stronie www.zloteinnowacje.pl

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]