Menu
dinner.jpg

Odpowiedzialna konsumpcja alkoholu

Pragniemy, by ludzie na całym świecie cieszyli się smakiem naszego piwa. Jednak równie ważne jest dla nas, by robili to odpowiedzialnie.

Prowadzimy wiele programów i działań, aby promować odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i zapobiegać spożywaniu go przez osoby niepełnoletnie, kobiety w ciąży oraz kierowców. W ramach samoregulacji umieszczamy na wszystkich opakowaniach naszych produktów znaki odpowiedzialnościowe „Nigdy nie jeżdżę po alkoholi”, „Alkohol tylko dla pełnoletnich” oraz „W ciąży nie piję alkoholu”, a także na naszych telewizyjnych spotach reklamowych. Współpracujemy ze sprzedawcami detalicznymi, aby edukować ich i uwrażliwiać by nie sprzedawano alkoholu osobom niepełnoletnim . W 2016 roku na naszych rynkach dotarliśmy z działaniami promującymi odpowiedzialną konsumpcję alkoholu do ponad 50 milionów ludzi.

Współpraca z partnerami

Nieodpowiedzialne spożywanie alkoholu to problem społeczny, a jego zwalczanie wymaga współpracy wszystkich interesariuszy. W tym celu współpracujemy z wieloma partnerami, aby wspólnie opracowywać rozwiązania i działać. Wśród naszych partnerów są grupy konsumentów, organizacje pozarządowe, sprzedawcy detaliczni, organizacje wolontariatu, instytucje państwowe, a także inni producenci piwa.

Spotkania z konsumentami na festiwalach muzycznych

W 2016 roku po raz kolejny edukowaliśmy konsumentów nt. odpowiedzialnego spożywania alkoholu podczas festiwali muzycznych, na których sprzedawano nasze produkty. Dwa przykłady to Monsoon Music Festival w Wietnamie i Roskilde Music Festival w Danii.

W trakcie festiwalu w Roskilde kontynuowaliśmy naszą inicjatywę „Drink with Respect” („Pij z szacunkiem”) i zachęcaliśmy zaproszonych gości, by oddawali puste butelki do recyklingu i jednocześnie dzielili się swoim przesłaniem na temat odpowiedzialnego spożywaniu alkoholu.

IMG_1983.jpg

Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa

We wrześniu 2016 roku po raz drugi włączyliśmy się w organizację Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (Global Beer Responsibility Day – GBRD). To wspólna inicjatywa piwowarów, sprzedawców detalicznych, policji i organizacji pozarządowych. Jej celem jest promocja odpowiedzialnego spożywania piwa

Świętuj odpowiedzialnie

Nasza inicjatywa podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016TM dotyczyła wykorzystania wuwuzeli jako analizatora oddechu, który wyda dźwięk tylko wtedy, gdy osoba dmuchająca nie przekroczyła limitu spożycia alkoholu.

Promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu

Nasze założenia

Nasze osiągnięcia

2016


Obchody GBRD
Zaangażowanie większości rynków Grupy Carlsberg w obchody Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (Global Beer Responsibility Day – GBRD)

Uczestnictwo 17 rynków w obchodach GBRD, w tym Wielka Brytania, Polska, Norwegia, Dania, Szwecja, Finlandia, Rosja, Chiny, Malezja i Ukraina.




Liczba konsumentów, do których dotarł przekaz GBRD
Dotarcie z naszymi działaniami związanymi z GBRD do 5 milionów konsumentów

Dotarcie do ok. 25 milionów ludzi


Liczba konsumentów, do których dotarły przekazy nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
Dotarcie z naszymi działaniami do 5 milionów konsumentów


Dotarcie do ponad 50 milionów ludzi


Postęp zobowiązania w skali światowej
Osiągnięcie globalnych zobowiązań ustanowionych przez czołowych producentów alkoholu w 2013 w celu zmniejszenia szkodliwego spożywania alkoholu

Postępy w osiągnięciu wszystkich globalnych zobowiązań, w tym przestrzegania zasad prowadzenia działań marketingowych w Internecie oraz zaangażowania w działania zapobiegające sprzedaży i spożywaniu alkoholu przez osoby niepełnoletnie

 

 


Wydarzenia sportowe
Promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu podczas UEFA EURO 2016TM
 
Odpowiedzialni pijący” (OK Drinkers) w strefach kibica, wsparcie ze strony konsumentów zaangażowanych w akcję „odpowiedzialna wuwuzela”


 
     

W pełni osiągniete

Częściowo osiągnięte

Nie osiągnięte

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej