Menu
34636645_10156578144689459_7127020592988946432_n.jpg

Wspierają nas influencerzy

Pierwszą i drugą edycję programu TRZEŹWO MYŚLĘ  wspiera Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20 m². Wybór Łukasza nie jest przypadkowy – ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie. Wierzy, że sam ma na nie wpływ, przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz również jako czynny kierowca wie, czym jest asertywność w jego odmawianiu.

Ambasador kampanii otwarcie mówi o swoich celach i wartościach, a w swoim programie przekazuje pozytywne emocje. Wierzymy, że dzięki jego zaangażowaniu kolejne osoby przekonają się, że odpowiedzialna konsumpcja alkoholu może być źródłem lepszej jakości życia i czerpania prawdziwej przyjemności z zabawy.

 

Cieszę się, że po raz drugi zostałem ambasadorem inicjatywy TRZEŹWO MYŚLĘ. Idea tej kampanii jest mi szczególnie bliska - lubię świętować swoje sukcesy, jednak najważniejsze jest dla mnie odpowiedzialne podejście do życia. Wiem, że są takie sytuacje, w których muszę powiedzieć „nie”. W życiu jest miejsce na zabawę - trzeba tylko rozważnie z tego korzystać.

Tegoroczna edycja „Trzeźwo myślę” jest adresowana szczególnie do kobiet w ciąży i rodziców, opiekujących się małymi dziećmi. Dlatego kampanię wspiera Marta Lech-Maciejewska, autorka popularnego bloga lifestylowo -parentingowego SuperStyler. Czytelników przyciąga jej niebanalny  styl oraz odwaga w podejmowaniu trudnych tematów. Marta jest aktywną mamą dwóch synów, dla której w życiu ogromne znaczenie mają takie wartości jak rodzina, zdrowie i nieustanne odkrywanie świata.