Menu
Trzeźwo Myślę 2019.jpg

Nasi influencerzy

Trzecią edycję programu TRZEŹWO MYŚLĘ  wspierają: Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie (ambasadorka serwisu Agory Moto.pl), Kasia Bigos – znana trenerka fitness, mistrzyni Polski i Europy w pole sport w kategorii duety i młoda mama (ambasadorka serwisu Agory Myfitness.pl), oraz Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat.

Dobór ambasadorów kampanii jest nieprzypadkowy. Każdy z osobna jest prawdziwym indywiduum, a jednocześnie wszystkich łączy świadome podejście do spożycia alkoholu i mądrość życiowa. Zależało nam na postaciach z krwi i kości, a przy tym pielęgnujących takie wartości jak bliskość, rodzina, zdrowie i wiara  w swoje przekonania.  

Punktem wyjścia do rozmów z ambasadorami były wyniki badania „Kocham Życie – Trzeźwo Myślę”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska[1]. Pod uwagę wzięto wtedy takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu,  zmiany w postawach społecznych dot. alkoholu np. coraz większy brak akceptacji prowadzenia samochodów po alkoholu i asertywność w odmawianiu.

- W byciu matką trzeźwe myślenie pomaga zachować zdrowy rozsądek i uniknąć niepotrzebnych nerwów w sytuacjach kryzysowych. Nie jest łatwo połączyć opiekę nad dzieckiem i pracę zawodową, ale siła tkwi w spokoju. Odpowiedzialność za dziecko przestawia priorytety – mówi Kasia Bigos. 

W badaniach spytano konsumentów również o sytuacje, w których kategorycznie nie powinno się spożywać alkoholu, takie jak prowadzenie pojazdów,  ciąża i opieka nad dziećmi.

- Drift jest jak taniec, ale by opanować jego trudną technikę głowa musi być czysta, a myśli niezmącone. Szybka jazda wymaga 100% koncentracji i wystarczy chwila nieuwagi, by sytuacja wymknęła się spod kontroli. Podobnie jest z alkoholem, dlatego pić trzeba z głową. I nigdy nie siadać po nim za kółkiem. Jeździe po alkoholu mówimy kategorycznie NIE – mówi Karolina Pilarczyk.

 [1]Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą SW Research w 2018 roku na zlecenie Carlsberg Polska.

 

Karolina Pilarczyk

Kasia Bigos

Vienio