Menu
IMG_8929 2.jpg

#Trzeźwo Myślę i Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa

Finał kampanii społecznej

15 września br. po raz trzeci obchodziliśmy Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. Global Beer Responsibility Day-GBRD). Jest to inicjatywa, która łączy przedstawicieli branży piwowarskiej na całym świecie. W tym roku Carlsberg Polska zadbał o nadanie temu wydarzeniu ciekawej oprawy.  W ramach akcji został przeprowadzony finał kampanii społecznej TRZEŹWO MYŚLĘ. Celem wydarzenia była promocja odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu

Do wspólnego świętowania GBRD zaproszonych zostało siedem wybranych warszawskich pubów i restauracji: British Bulldog Pub, Irish Pub Miodowa, Klub Explosion, Restauracja Bombay Masala, Cafe & Rock'n'Roll, Molly Malone's Irish Pub, Nadwiślański Świt. Dla gości zostały przygotowane vouchery ze zniżkami na taksówki EcoCar, fotobudki oraz gadżety z logo kampanii.

A jak wyglądały kulisy naszych działań?

Założeniem kampanii było, by wszystkie działania łączyły w sobie elementy edukacyjne i rozrywkowe, przy jednoczesnym zaangażowaniu konsumentów i pracowników. d. Influencerzy  na Instagramie  informowali swoich fanów o kampanii #Trzeźwo Myślę i jednocześnie zachęcali do włączenia się do wspólnej zabawy podczas Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa. Jednym z nich był bloger Łukasz Jakóbiak.

Do zaangażowania w akcję zachęcaliśmy również naszych pracowników, którzy  poprzez udział w konkursie mieli szansęzdobyć pakiety  nagród, m.in.-koszulki opatrzone hasłem „Kocham życie Trzeźwo myślę”. 

Pierwsza odsłona kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ była realizowana przez Carlsberg Polskaod czerwca do września br. Jej główne przekazy nawiązywały do zasad odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz całkowitego zakazu jego konsumpcji przez osoby niepełnoletnie, kierowców i kobiety w ciąży.