Menu
IMG_0970.JPG

O kampanii

TRZEŹWO MYŚLĘ

Nie chcemy moralizować, ale pozytywnie i z humorem przekonywać Was do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku, już po raz drugi, ruszamy z edukacyjną kampanią KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ, która potrwa od 9 czerwca do końca lipca br. W tym roku szczególnie adresujemy nasze działania do kobiet w ciąży i rodziców małych dzieci oraz kierowców.

Wierzymy, że umiejętność zachowania zdolności racjonalnego myślenia pomaga mieć kontrolę i czerpać z życia pełnymi garściami. TRZEŹWE MYŚLENIE odnosi się nie tylko do odpowiedzialnego spożywania alkoholu, ale także gotowości asertywnego powiedzenia „nie” – niezależnie od powodów.

 

Stawiamy na:

 Etykę i odpowiedzialną komunikację. Jesteśmy aktywnym członkiem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie oraz Rady Reklamy. 

Na swoich produktach umieszczamy specjalne znaki: „Alkohol tylko dla pełnoletnich”, „W ciąży nie piję alkoholu”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Nasi pracownicy mają na swoich samochodach nalepki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

Bierzemy udział w

 Światowym Dniu Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. GBRD – Global Beer Responsibility Day). Od 2015 r. prowadzimy działania i inicjatywy wśród swoich pracowników, a razem z innymi producentami piwa i policją, wśród sprzedawców i organizacji pozarządowych. Celem jest promocja odpowiedzialnego spożywania piwa.

Dbamy o:
 Edukację sprzedawców, aby alkohol nie trafił w ręce niepełnoletnich!

IMG_9458 2.jpg

Czego możecie się spodziewać

Zaczynamy 9 czerwca, angażującymi wydarzeniami, które odbędą się jednocześnie w 4 lokalach w Warszawie. Dołączyli do nas: Klub Explosion, Królestwo Wwa, British Bulldog Pub oraz Chicago’s Bar & Grill. Na gości będą czekać atrakcje w postaci fotobudek, gadżetów kampanii oraz voucherów zniżkowych na bezpieczny dojazd taksówką do domu.

KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ wspierają influencerzy – Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20 m² jako ambasador kampanii oraz Marta Lech-Maciejewska, autorka lifestylowego, parentingowego bloga SuperStyler.

W tym roku będzie można nas spotkać również w… poczekalni u lekarza! Realizujemy kampanię na rzecz edukacji w sieciach placówek medycznych LUX MED i Medicover w całej Polsce.

Zależy nam na jak najlepszym poznaniu zachowań i opinii Polaków na tematy, które poruszamy podczas kampanii. Dlatego przeprowadziliśmy badanie KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ, dotyczące świadomości Polaków nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywnego odmawiania.

W kampanii nie zabraknie naszych pracowników, którzy zawsze aktywnie angażują się w działania TRZEŹWO MYŚLĘ i nie tylko. Wierzymy bowiem, że musimy świecić przykładem!

Dlaczego zawsze warto trzeźwo myśleć? Kultura konsumpcji alkoholu w naszym kraju wciąż się rozwija, a my jako jedna z wiodących marek branży piwowarskiej chcemy uczestniczyć aktywnie w tym procesie. Uważamy, że trzeźwe myślenie to nie tylko odpowiedzialna postawa, ale i pozytywna filozofia życia. Dzięki niej możemy nie tylko „twardo stąpać po ziemi”, ale i czerpać maksimum przyjemności z zabawy.