Menu
IMG_0970.JPG

O kampanii

TRZEŹWO MYŚLĘ

Nie chcemy moralizować, ale pozytywnie i z humorem przekonywać Was do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku, już po raz trzeci, ruszamy z edukacyjną kampanią nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ.  Nasze działania adresujemy szczególnie do kobiet w ciąży i rodziców małych dzieci oraz kierowców.

Trzeźwo myślę, więc jestem 

Nazwa kampanii „Trzeźwo myślę” oznacza zarówno odpowiedzialne myślenie, jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu, jak również - podejście do życia, odpowiedzialność za siebie i innych.  Przekonujemy, że umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę nad życiem również w sytuacjach związanych ze  spożywaniem alkoholu. Dzięki takiemu podejściu można pełniej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Kampania promuje też przyjmowanie odpowiedzialnej i asertywnej postawy w kontekście picia alkoholu, w zależności od okoliczności i sytuacji, w tym odmowy jego spożywania. Podejmuje też ważny temat odpowiedzialności za siebie i innych.

 

- Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji”. Chcemy edukować konsumentów  w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

Stawiamy na:

 Etykę i odpowiedzialną komunikację. Jesteśmy aktywnym członkiem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie oraz Rady Reklamy. 

Na swoich produktach umieszczamy specjalne znaki: „Alkohol tylko dla pełnoletnich”, „W ciąży nie piję alkoholu”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Nasi pracownicy mają na swoich samochodach nalepki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

Bierzemy udział w

 Światowym Dniu Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. GBRD – Global Beer Responsibility Day). Od 2015 r. prowadzimy działania i inicjatywy wśród swoich pracowników, a razem z innymi producentami piwa i policją, wśród sprzedawców i organizacji pozarządowych. Celem jest promocja odpowiedzialnego spożywania piwa.

Dbamy o:
 Edukację sprzedawców, aby alkohol nie trafił w ręce niepełnoletnich!

IMG_9458 2.jpg

Czego możecie się spodziewać

Zaczynamy 12 czerwca! Wspierają nas ambasadorzy – niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki: Kasia BigosKarolina Pilarczyk oraz Vienio. W filmikach edukacyjnych, które pojawią się na serwisach Agory: Haps.pl, Moto.pl i MyFitness.pl, w kanałach SoMe influencerów i na naszym firmowym FB i LinkedIn opowiadają oni swoje historie, nawiązując do odpowiedzialności i trzeźwego myślenia w życiu.

Obejrzyj pierwszy wywiad - rozmowę z Vieniem (kliknij)

Obejrzyj drugi wywiad - rozmowę z Karoliną Pilarczyk (kliknij)

Będzie można nas spotkać również w… poczekalni u lekarza! Realizujemy kampanię na rzecz edukacji w sieciach placówek medycznych LUX MED i Medicover w całej Polsce.

Dlaczego zawsze warto trzeźwo myśleć? Kultura konsumpcji alkoholu w naszym kraju wciąż się rozwija, a my jako jedna z wiodących marek branży piwowarskiej chcemy uczestniczyć aktywnie w tym procesie. Uważamy, że trzeźwe myślenie to nie tylko odpowiedzialna postawa, ale i pozytywna filozofia życia. Dzięki niej możemy nie tylko „twardo stąpać po ziemi”, ale i czerpać maksimum przyjemności z zabawy.