Menu
market-bg.png

Zarząd Carlsberg Polska

Tomasz Bławat, prezes zarządu

Skuteczny menedżer oraz lider związany z branżą FMCG i rynkiem piwa. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Procter & Gamble sprawując tam różne role – w szczytowym momencie zarządzał P&G Baltics Operations. Pracował również w Kompanii Piwowarskiej i jako wiceprezes zarządu odpowiadał za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing. W 2008 roku objął funkcję CEO w ING Insurance & Pensions, by 1 września 2012 roku zostać prezesem zarządu Carlsberg Polska. Pełni także funkcję prezesa Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Ma dwie córki, w wolnym czasie pływa.

Jolanta Gieniec-Biegańska, wiceprezes zarządu ds. finansowych

Od 12 lat pracuje w Carlsberg Polska, początkowo jako kontroler komercyjny, następnie pełniła funkcję kontrolera finansowego nadzorując koszty, planowanie finansowe oraz planowanie strategiczne. Wcześniej związana z firmą Wedel, gdzie rozpoczęła karierę zawodową w pionie finansowym, zaś kontynuowała ją w planowaniu finansowym i księgowości. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Wolne chwile spędza z rodziną, ma męża oraz dwójkę dzieci; ponadto nurkuje, lubi góry i jazdę na nartach.

Wojciech Żabiński, wiceprezes zarządu ds. marketingu

Doświadczony menedżer, od kilkunastu lat związany z marketingiem. Rozpoczął pracę w Carlsberg Polska w 2004 roku, przechodząc przez kolejne stanowiska w dziale marketingu. We wrześniu 2010 roku objął pozycję dyrektora ds. EURO 2012, by z sukcesem zrealizować ten projekt. Następnie, do sierpnia 2014 roku pełnił funkcję dyrektora ds. innowacji  i portfela marek specjalnych. Swoje doświadczenie w obszarze marketingu rozwijał w British American Tobacco oraz w Grupie Eurocash.

Mieszko Musiał, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży

Mieszko Musiał od lat związany jest z branżą piwną. Od 1998 roku w ramach Carlsberg Polska pracował na wielu szczeblach działu sprzedaży, pełniąc m.in. role Dyrektora ds. Handlu Nowoczesnego oraz Dyrektora Sprzedaży Off Trade. W 2015 i 2016 pracował poza Polską na rzecz Grupy, pełniąc funkcję Group Sales Execution Director i odpowiadał za wdrożenie systemu realizacji sprzedaży w Azji i Europie. Zanim dołączył do Carlsberg Polska odpowiadał za konsolidację grupy kapitałowej Can-Pack. Mieszko Musiał jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University, a także wielu specjalistycznych kursów, m.in. Insead, obecnie uczestnik programu MBA. Prywatnie pilot samolotowy i podróżnik, jednak jego największą pasją jest rodzina. Funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży pełni od 15 listopada 2016 roku.