Menu

Penelope Cruz, twardzi faceci i Karmi

1 czerwca marka Karmi rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Już drugi raz bohaterką kampanii jest gwiazda światowego kina Penelope Cruz, która przekonuje, że Karmi nie jest takie słodkie, jak się powszechnie wydaje.

Nowy spot reklamowy, w którym występuje gwiazda światowego kina Penelope Cruz oraz aktor Jan Wieczorkowski przekonuje, że Karmi to bezalkoholowe piwo dla każdego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, tych którzy kochają spokój i tych, którzy lubią mocne wrażenia. Karmi „nie jest takie słodkie, jak myślisz” mówi w spocie Penelope Cruz.

- To dla nas zaszczyt, że mogliśmy kontynuować współpracę z jedną z najbardziej znanych i podziwianych ikon światowego kina – wspomina Bartosz Grodny, Marketing Manager z Carlsberg Polska - Współpraca z gwiazdą tego formatu to wyjątek w branży piwowarskiej w Polsce. Sama Penelope Cruz stwierdziła, że wpisuje się idealnie w świat KARMI. Jest kobietą z mocnym charakterem, która doskonale radzi sobie w męskim świecie. Gwiazda sama zaproponowała, że swoją kwestię w spocie wypowie w języku polskim.

Piwo Karmi ma unikalny smak harmonijnie łączący delikatną nutę słodyczy z lekką piwną goryczką.

- Karmi nie jest takie słodkie, jak się wydaje – mówi Aleksandra Niemczyk, menedżer marki. Delikatna nuta słodyczy harmonijnie łączy się w nim z lekką piwną goryczką. Ten nietypowy smak uzyskuje się warząc Karmi tradycyjną metodą i stosując piwowarskie składniki - chmiel i kilka rodzajów słodów: pilzneński, monachijski, karmelowy i palony. To sprawia, że Karmi jest nie za słodkie i nie za gorzkie. 

 Nowy spot będzie emitowany od 1 czerwca br. w głównych kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja Red8Advertising, za produkcję – Propeller Film, zaś postprodukcją zajął się The Chimney Pot. Autorem muzyki do spotu jest brat Penelope Cruz –  Eduardo Cruz. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie aktywacja w mediach społecznościowych oraz wsparcie na poziomie sklepów. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.

Poniżej link do spotu TV 45’:

https://vimeo.com/219366586/30cf9807c5

 Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia marki są również nowe opakowania wprowadzone na rynek pod koniec maja. Uproszczona grafika etykiet z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu podoba się zarówno paniom jak i panom. Nowe etykiety zaprojektowała agencja Dragon Rouge.