Menu

ORŁY HARNASIA - marka Harnaś w nowym spocie TV zagrzewa do kibicowania

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.

Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Wciela się w postać zagrzewającego do kibicowania dyrygenta, a cały stadion skanduje razem z nim „Orły Harnasia! Od Tater, aż do Podlasia!”. Reklama jest od 23 kwietnia emitowana w Internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w kanałach tematycznych. 

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z Tomaszem Hajto, znanym i lubianym komentatorem sportowym. Duet Harnaś – Hajto, będzie wspierał aktywności w Internecie, m.in. na funpage'u Harnasia na Facebook'u (https://www.facebook.com/Piwo-Harnaś-1613818752005128/). Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie internetowej "Przeglądu Sportowego", która będzie promowana w ramach serwisów Onet.pl. W punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego będą mogli wygrać główny rekwizyt kibiców czyli flagę Orłów Harnasia! W sklepach będą również dedykowane materiały POSM. Wszystkie działania starują przed majówką.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative. 

 

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl