Menu

Okocimscy piwowarzy w nowym spocie zdradzają tajniki warzenia lagera

Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

Film zatytułowany „Wymrażanie” opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury minus 1,5 stopnia. Jak tłumaczy w spocie Paweł Zych, okocimski piwowar, piwo dzięki temu zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter. To metoda mająca źródła w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu.

Spot jest częścią platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami” (realizowanej od relaunchu marki w 2016 roku) i wspiera jeden z najbardziej popularnych wariantów piwa Okocim - Jasne Okocimskie. To piwo warzone zgodnie ze sztuką piwowarską jedynie z trzech składników: wody, chmielu i słodu jęczmiennego.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

Spot obejrzeć można pod linkiem: https://youtu.be/1qKGZ2QBoL4 

 

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]