Menu

Carlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych - Birell

Birell – piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznych jest już dostępne w wybranych sieciach sklepów w Polsce. Birell to idealna propozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, uprawiających sport i szukających orzeźwienia w trakcie i po wysiłku fizycznym.

BIRELL to piwo bezalkoholowe, warzone ze składników pochodzenia naturalnego (jęczmień, pszenica, chmiel, woda). Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczne, co czyni go idealnym napojem orzeźwiającym dla lubiących aktywnie spędzać czas, doskonale nawadnia organizm, zwłaszcza po wysiłku fizycznym.

BIRELL to odpowiedź na wyraźny trend konsumencki – rosnąca popularność piw bezalkoholowych. Zmiany kulturowe, obserwowane szczególnie w młodym pokoleniu, aktywny tryb życia, odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu, w sytuacjach takich jak np. uprawianie sportu, sprzyjają dynamicznemu wzrostowi kategorii piw bezalkoholowych.

​Nowa marka Carlsberg Polska jest dla wszystkich tych, którzy chcą korzystać z aktywności fizycznej, np. jazdy na rowerze, biegania, nordic walking, fitness czy wspinaczki w górach, bez kompromisów i wyrzeczeń. BIRELL wspiera aktywny styl życia i jest jego doskonałym uzupełnieniem.

 - Birell to marka dla ludzi, którzy dawno temu pożegnali się z monotonią i spaniem do południa. Jest piwem bezalkoholowym, a sprzedaż tej kategorii wzrosła w I półroczu 2018 r. o ponad 60 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2017[1]. Ponad 60 proc. Polaków deklaruje też prowadzenie aktywnego trybu życia[2]. Dajemy im możliwość delektowania się smakiem piwa bezalkoholowego o właściwościach izotonicznych. Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni m.in. poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych i sportowych w Polsce – mówi Dariusz Chalecki, Marketing Manager Piw Bezalkoholowych & Super Premium w Carlsberg Polska.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty TV marki Birell są prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD. Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, zaś planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative. Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=WOTvvDnrs5A&feature=youtu.be

Piwo BIRELL jest na razie dostępne w sieci sklepów Żabka oraz w sklepach na terenie Warszawy, jego dystrybucja jest rozwijana. Piwo jest oferowane w dwóch wariantach: Lager oraz Belgian WIT (pszeniczne), w puszkach o pojemności 0,5 l. w rekomendowanej cenie 3,49 zł.

[1] Wg danych Nielsena, opublikowanych 6.08.2018 r. w dzienniku Rzeczpospolita https://www.rp.pl/Przemysl-spozywczy/308059936-Plynie-rzeka-piwa-bez-alkoholu.html

[2] Deklaracja aktywnego trybu życia - TNS Polska, Aktywność sportowa Polaków – raport, Wrzesień 2015

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]