Menu

Cała Polska wygrywa z Harnasiem w REKORDOWEJ KUMULACJI

1 lutego rusza wyjątkowa edycja jednej z największych na rynku loterii kapslowych. Marka Harnaś już po raz 12 startuje z akcją, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Rekordowa kumulacja”. Tym razem Harnaś zapewnia największą w historii pulę nagród.

Marka Harnaś jako pierwsza 12 lat temu wprowadziła na rynek polski loterię typu „instant—win”, w której do wygrania są piwa. Co roku akcja cieszy się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów, jak i detalistów. Mechanika loterii jest bardzo prosta – wystarczy kupić butelkę lub puszkę piwa Harnaś ze specjalną etykietą loterii i sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej.

Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych - TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w Internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor.

 

Nowy spot reklamowy przenosi widzów z Podhala do Krakowa, Warszawy i jak również małego miasteczka, ponieważ w 2018 r. cała Polska wygrywa z Harnasiem. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów powierzony został Initiative Media Warszawa.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=csWzJXNcYD0

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl